Logic ca nu are logica indiferent de castefon trebuie sa mearga ti-a facut el ceva vezi ce are undeva e intrerupt semnalu sau un mic scurt adica se ating intre ele, daca doar pe o parte se aud sa spunem firul rosu merge ala verde nu, undeva ala verde nu merge sau verifica culparea la ambele capete
Salut! Scuze ca iti zic dar... cum verific cuplarea la capete?
Un capat de fir are 2 mici fire trebuie sa nu se atinga si sa fie bine lipite acolo la locul lor
Ai un pistol de lipit? atunci lipsesti direct
Pistol cu fludoor?
Sincer nu stiu, ai nevoie de ceva care sa lipseasca sau pui banda izolata neagra eu am home cinema n-am pus nimic dar na sa fi sigur, in orice caz problema ta e la capate sau cu firu undeva
Firele nu se ating intre ele sunt bine puse
Eu nu pricep cum puteti sa mergeti cu masina in service, sincer! Eu am facut practica in cel mai bun service din oras, nu in domeniul electricii, dar mi-am pus mainile in cap! Aveam sansa sa ma angajez acolo la final, dar am fugit mancand pamantul, ce se face acolo doar meserie nu e, si cam asa e peste tot. Ce ti-a facut nenea ala pe acolo nu stiu, dar ideea e ca trebuie sa refaci tu tot, sau cineva mai experimentat, in fata blocului. Da-ne niste detalii - ce masina ai/ce casetofon ti-ai cumparat, si ce casetofon ai avut pana acum. S-ar putea sa ai de cumparat doar un adaptor de la mufele masinii la mufele 'casetofonului' (banuiesc ca e cel putin mp3), pe care le poti monta chiar tu, cu putina rabdare. Adaptoarele costa in jur de 20-30 lei daca le cumperi de unde apuci, 10-15 lei pentru mine, de unde trebuie
Si nu-ti mai du masina in service! Particularii sunt mult mai ok, in orice domeniu.
Am un renault clio symbol 2005 Modelul de casetofon vechi este cel standard (pe caseta ) modelul care l-am cumparat este JVC KD-R442. Am auzit si eu ce se face prin service, si asta este particular.
Nu stiu ce particular o fi, dar oamenii in genul asta iti mutileaza masina. Daca as vedea mufele masinii si cele de pe JVC as sti ce e de facut, asa nu prea stiu. Oricum, ideea e sa cumperi mufe cablate si sa le faci sa intre la un capat in mufele masinii, la celalalt in JVC. Asa nu modifici instalatia masinii, ca e pacat. Unii "meseriasi" ar trebui trasi de maneca si anuntati ca astea nu mai sunt dacii, care veneau cu firele inodate din fabrica.