Eu as zice sa incerci un 125 daca ai A1, si referitor la acte daca nu are talonul automat nu este in regula si nu merita sa il cumperi, daca are talonul + contractele de vanzare-cumparare si intermediere este ok, te duci, faci actele si scoti numere de la primarie, dar repet eu te sfatuiesc sa incerci ceva de 125 ca sezonul viitor sa ai experienta necesara pentru ceva de 600, dar nu foarte nervos fiindca dupa un sezon nu ai exagerat de multa experienta si risti sa patesti altele mai rele, Doamne fereste!
Tzr-ul este cam incet sincer, de ce nu incerci un CBR 125 sau un RS 125. Asta in caz ca ai carnet.
Daca ai doar contract de vanzare-cumparare, poti sa ii scoti cartea la rar, dar trebuie sa dai o declaratie pe propria raspundere la notar ca motorul nu este furat! + taxa de 300lei Oricum, o sa ajungi undeva la vreo 700 lei cu tot cu inscrisul+asigurare. Asta daca nu cumva gasesc astia ceva in neregula la motor(Faruri,stopuri,semnale, toba-neomologate sau jocuri la roti, cauciucuri tocite) E cam mult de umblat cu un scuter/motor de 49 fara carte.