Cred ca e din cutie problema.
Din ce am gasit pe net, e cutia M32, o porcarie care s-a pus si pe Opel, si se sparge. Isi face joc in ea, de la niste rulmenti. Se poate repara, daca nu e afectata carcasa.
Eu sunt mai norocos, am versiunea 150cp 320Nm din fabrica, 16V cu cutia de viteze F40, care e mult mai fiabila.
Vezi daca poti face conversie la cutie si planetare de F40, si probabil rezolvi problema.
Nu recomand alta cutie M32 din dezmembrari, trebuie una reconditionata. Sau conversia F40, daca e posibila.
Schimba si mecanicul, ca sigur e semi-autist.
Aici pe site n-am cum sa-ti dau alt sfat decat sa verifici mufele injectoarelor. La motoarele alea se coc si nu mai fac contact ok. Eu le-am dat cu spray de contacte si le-am strans cu fasete, inainte sa-mi faca probleme. Deja era plasticul fragil.
Restul verificarilor sunt avansate si au nevoie de un mecanic mai pasionat: diagnoza, test compresie, curatat EGR si bineinteles probe cu masina.
Daca ai schimbat tot ce ai zis acolo, si nu s-a rezolvat nimic, mai ramane doar functionarea motorului si a transmisiei. Deci doar sub capota poate fi problema.
Nu am niciun fel de lipsa de putere. Am cutia schimbată cu una în 6 trepte egr și dpf anulat din soft. Și acum vreo luna am fost pe dino cu ea. Și a scos 150 cai 320mn trage liniar nu are probleme motorul nu da fum porneste la sfert. Am și bujiile noi. Tot ce am schimbat pe ea este de la TRW în sus adică nu m-am calicit sa pun piese proaste...
Atunci mergi asa cu ea, daca zici ca totul e ok si de calitate
Apoi vei spune ca Alfa Romeo sunt nasoale.
Pentru ca te-ai zgarcit si ai dus-o doar la autisti.
EGR-ul la ce dumnezo l-ai anulat? Ca sa bulesti chiulasa?
Asa am luat.o.
Am luat.o din Italia dintr.un parc auto nici ei nu au știut ca are 6 trepte mi-a zis ca are 5 ca asa scrie pe maneta? am descoperit pe autostrada când veneam acasa am vrut sa o bag pe a 4-a și a întrat a 6-a? și nu stiu ce fel de cutie este ca am marșarierul lângă a 6-a cum ar veni a8-a treapta...
Și de egr am aflat când am fost sa curat egr și galerie, când a dat egr jos mare dop acolo? este și fizic și soft.
Eu nu i.am făcut nimic decât am dat dpf.ul jos și toba goala cap coada cu ieșire dubla pe spate atat.
Și când am cumpataro mi.au spus aia acolo ca are probleme cu ambreiajul și planetara dreapta ( aia lunga ) într-adevăr ambreiajul patina de rupea și planetara bătea de te dădea jos de pe scaun?
Am venit în România cu ea asa, am schimbat tot kit ambreaj cu tot cu volanta de la luk planetara și a mers undeva de un an de zile, asta fiind pana prin august 2020. De atunci a început sa tremure și tot schimb la ea și nu ii dau de cap? am schimbat iar volanta 2 planetare și tot ce am zis mai sus... nu stiu ce sa ii mai fac...
Am sa încerc cu o alta cutie de viteze.
M.am interesat de kitul de rulmenti la cutiea mea și este 2000lei?
O sa caut o alta cutie sau sa vad poate merge f40 cum zici tu. Și o sa revin dacă rezolv ceva.
Sa îți dea Dumnezeu sănătate. De la cutie era. Îți mulțumesc frumos pentru ajutor.
Ma bucur ca ti-am fost de folos.
Cum ai rezolvat?
Momentan am luat unde de la dezmembrari tot m32.
Și continui sa ma interesez de alta cutie.
Mi.au spus câțiva ca merge cutia de pe alfa 166 de 2.4
Cred ca e din cutie problema.
Din ce am gasit pe net, e cutia M32, o porcarie care s-a pus si pe Opel, si se sparge. Isi face joc in ea, de la niste rulmenti. Se poate repara, daca nu e afectata carcasa.
Eu sunt mai norocos, am versiunea 150cp 320Nm din fabrica, 16V cu cutia de viteze F40, care e mult mai fiabila.
Vezi daca poti face conversie la cutie si planetare de F40, si probabil rezolvi problema.
Nu recomand alta cutie M32 din dezmembrari, trebuie una reconditionata. Sau conversia F40, daca e posibila.