Precizeaza si ce consumabile ai schimbat, si care sunt mai vechi.
In primul rand, problema poate fi de la bujii. Le demontezi si te uiti. Daca iti permiti, si oricum erau vechi, poti sa le inlocuiesti preventiv, s-ar putea sa castigi ceva putere si consum.
Acum, despre problema: eu sunt de parere ca e infundat ceva, cel mai frecvent apar probleme din cauza clapetelor de aer, si a catalizatorului.
Clapetele de aer se curata cu spray special de carburatoare, catalizatoarele teoretic se schimba, eu mi-am gasit o metoda de a le curata, dar e complicata si necesita experienta in tabla (sudura).
Aceasta problema mai poate fi generata si de filtrul de aer infundat, debitmetru de aer (daca exista) stricat, fise imbatranite, bobina de inductie pe moarte, pompa de benzina defecta.
Daca ai debitmetru, ii deconectezi mufa si vezi daca merge mai bine; daca merge mai bine, cumperi altul si il inlocuiesti, pana atunci mergi cu el deconectat.
Fisele imbatranite le poti depista doar daca le inlocuiesti si se schimba mersul motorului, sau daca le masoara un electrician.
Bobina defecta se manifesta in special la cald; daca zici ca a ta s-a oprit dar a pornit la sfert, nu e cazul.
Pompa de benzina, cand e defecta si scade debitul, pe langa lipsa de putere, 'ofera' si un mers in 'suturi', mai ales cand incerci sa mergi mai turat, la deal.
Daca e injectie monopunct, ai putea sa verifici injectorul, sa vezi daca pulverizeaza cum trebuie.
Cand i-ai inlocuit ultima data filtrul de benzina?
O chestie metalica sub masina in dreptul usii din dreapta spate.