La rar nu se intampla nimic decat la ITP. La RAR iti verifica sistemele de siguranta si securitate adica frane, directie, joc in articulatii, suspensii si daca este cazul ABS-ul si directia asistata + senzori de miscare automata daca exista deh! Faza cu politia nu cred ca se intampla ceva findca este greu de crezut ca scoate sunet mai puternic decat limita de decibeli admisa. Consumul nu ii creste in nici un caz de la o gaura in toba, daca schimbai toata toba putea sa ii creasca sau sa ii scada dar daca este aceiasi toba doar cu o gaura in plus nu se modifica nimic 100%. O poti suda pe aia la un centru care sudeaza in argon sau ma rog depinde din ce este toba, carbon, aluminiu, tabla zincata si asa mai departe. Exceptandu-le pe cele de carbon toate se sudeaza chiar si cele de aliaj zinc-carbon!
Mai din cate rasp am primit vad ca ziceti ca nu o sa mi consume imi mult...dar daca evacuarea se face mai repede datorita gauri, sau gaurelelor pe pe care le am nu ar fi normal sa pape mai mult?
Nu are cum sa-ti consume mai mult, alimentarea nu are legatura cu toba Ar fi bine sa o sudezi.
Daca te prinde RAR si nu o sa iti iasa gazele o sa primesti o amenda sau o sa ramai fara talon
Deci...,nasina nu are cum sa consume mai mult...nu are de ce sa te ia garda..si ai o masina mai coool!
Faza cu politia nu exista.
Nu cred ca ai tu o masina asa puternica si gaura in toba nu cred ca-i asa de mare incat sa se lege cineva de tine.
Singura problema care POATE sa apara este cand faci verificarea tehnica la RAR, that's it.
BodenAlex întreabă: