Depinde mult de ce spune aplicatia de la RAR.
Pentru ca, de exemplu
Daca in 2016 masina avea 200. 000km
in 2018 figureaza in aplicatia de la RAR sa aiba 140. 000km
Iar tu o dai acum inainte, peste 200. 000km, un posibil client care ar vrea sa ia masina, poate crede ca masina a facut inca odata aceea diferenta de kilometrii, si poate crede ca masina are cu adevaratat mult mai multi km decat are cu adevarat.
Ori dai km la cei reali ori vei fi sincer cu eventualul cumparator si ii spui km reali, daca vrea sa cumpere o va cumpara si asa.
Eu zic ca mai bine rupi un 300 de lei acolo si dai km la cel real si mentionezi si acest aspect fata in fata si anume ca km au fost masluiti de altcineva si ai aflat care-s km reali si tu ai dat la km real masina din soft...asta ca sa fie omul impacat cu ideea ca daca o va verifica vreodata si desi km par multi in bord sa nu creada ca au fost si mai multi ci faptul ca au fost dati inapoi cum trebuiau.
Te felicit pe aceasta cale ca gandesti asa, nu isi mai fac griji samsarii astia care vand masini cu 350.000 km reali la epavele lor de 6 ani si toate in bord au 150.000 km, cum naiba 150k a devenit un numar magic care parca arata ca o masina este putin rulata :0
De fraieri nu duce lipsa samsaria!
In trecut am dat la remat masina cu 180k km iar iar daca privim subiectiv lucrurile si 150k km sunt multi dapai peste 300k
Daca pretul masinii este corelat cu uzura si kilometrajul real atunci cel mai bine este sa mentionezi potentialului cumparator acest aspect chiar daca nu-l mai afiseaza bordul.