Daca marimiile pistonului coincid cu scuterul de 2 timpi si intra bine in locas se poate schimba, dar sa faci singur treaba asta fara sfatul unui mecanic nu iti recomand.
Pai eu ce cer aii? sfatul unui mecanic.
Sofer te rog foarte mult daca nu stapanesti foarte bine un anumit domeniu nu mai raspunde eronat, nu vreau funde, nu vreau marire vreau doar ca lumea sa fie informata corect asupra unei probleme, daca stii, raspunzi daca nu, nu! Cand dai un raspuns trebuie sa ai si argumente la ceea ce sustii! Sper ca
m-am facut inteles, o zi buna!
Inteleg ce zici dar nu am dat un raspuns final, i-am zis sa vorbeasca cu un mecanic care se pricepe, daca era eronat ziceam ca merg 100% nu raspund de dragul de a scoate vorbe oricum, toata lumea mai greseste in viata; p
Poti da o fuga la un atelier mecanic sa intrebi, sau astepti pana seara cand mai raspund alti baieti pe aici. Mecanici ma cam insel sa gasesti, lucreaza de obicei nu stau pe TPU.
Nu are cum sa fie identic pistonul de la 2t cu pistonul de la 4t Daniele!
V-am atasat si poze ...-3032.html
www.piese.com.ro/piston-aprilia-rally-
scarabeo-sonic-sr-malaguti-f10-f12-f15-mbk-nitro-yamaha-aerox-neos-2t-50cc-d4150-bolt-10-piesa-2585
Cilindrul stiu ca este diferit.
Ala de 2T este gaurit.
Dar daca gaseste un piston care respecta toate cotele nu vad de ce sa nu mearga.Asta in cazul in care exista asa ceva.
Ti-am atasat doua link-uri cu pistoanele de 2 si 4 t, Daniele, despre ce vorbim?
Si pistonul cum este? Cat este boltul la 2T si cat este boltul la 4T? Daca n-am fost destul de explicit, astept sa-mi trimiti tu un link cu un piston comun atat pentru 2 cat si pentru 4 timpi!
Nu are rost sa te certi cu dansul, fiecare raspundem cum stim aici, important e sa ajunga la o solutie cel care a pus intrebarea nu? Mai ales ca e lamurit deja.
Am scris de doua ori :
Daca are aceleasi COTE functioneaza la fel.
Stiti ce sunt alea cote?
Este inclusa si gaura de bolt in cote daca nu stiati, si nr segmentilor si etc, etc.
Adica identic.
Daca am o motoreta mai veche si gasesc un piston identic ca cel original(aceleasi cote) dar care provine de la un 4T de alta marca, il montez si basta indiferent de parerea "mecanicilor".
Si sunt sigur ca functioneaza la fel de bine.
Voi trebuie sa va inscrieti la premiul Nobel, v-am trimis linkuri sa le si vedeti clar diferentele, ce sa mai vorbim...m-am lamurit! Montati-l voi si puneti si un filmat pe youtube sa vedem cum functioneaza! Dumnezeule mare-i gradina ta si ai lasat net-ul deschis!
Astia nu inteleg.Eu cred ca nu au vazut niciodata un piston in 4t si unul in 2t, de la prima vedere iti dai seama ca nu sunt asemenatoare deloc(in foarte multe privinte)
Salut HP, n-ai ce le face, nu putem schimba oamenii, atata stiu atata pot! Probabil ai vazut comentariile lor, eu le-am dat ignor, pentru ca nu se poate purta un dialog civilizat, cu astfel de indivizi! Problema este cu nu vor sa inteleaga, dealtfel, in urma cu cateva zile am raspuns unui utilizator, intr-o problema cu tensiunea de incarcare la un atv, iar Soferul, cand a vazut raspunsul meu pur si simplu si-a sters raspunsul! Astazi observand ca are adepti...a prins curaj!
Bai fratilor motoreta s-a inventat de 130 de ani.De atunci s-au fabricat zeci de mii de modele de pistoane pentru utilizarile cele mai diverse in orice colt al lumii.
Si te asigur ca unele chiar seamana intre ele chiar daca provin de la marci diferite si cateva decenii distanta unele fiind proiectate pentru 2t altele pentru 4 t.
Jicarean a dat link pentru pistonul de aprilia de 2t si cel de 4t.
Nu ma intereseaza.
Si un copil stie ca sunt diferite.
Daca ar fi stiut diferenta principala intre cele doua pistoane ar fi spus-o.
Segmentul de ungere.(raclor sau raschiaolio in italiana) care este prezent la 4t si la compresoarele de aer.
Pate asa intelege mai repede.
Mai ales ca am specificat si pentru orbi doar DACA sunt identice.
Nu toate pistoanele de 4t sunt frezate in capat cum abera mai devreme.
Salut Stefan, raspunsul meu este nu! In primul rand ca difera din constructie intre ele, pistoanele in 4 timpi au doua scobituri in capul pistonului, scobituri pe care nu le gasesti la pistoanele pentru motoarele in 2 timpi, asta asa la prima vedere, ca daca intram in amanunte nu mi-ar ajunge jumatate de zi sa-ti explic diferentele de functionare, temperaturi, simetria de distributie in faza de admisie si de evacuare! Sunt doua lumi diferite Stefaniu, motorul in 2 timpi si cel in 4 timpi! O gramada de neaveniti comenteaza aici pe TPU in loc sa-si vada de treburile de prin gradina, sau din fotbal, unde se pricep toti!
Nici acum nu sunteti convinsi ca nu aveti cum monta un piston de 4t pe un motor in 2t. Puneti mana pe carte si invatati, va rog mult, despre ce vorbim, despre mecanica sau femei?
Abia astept sa montezi pistonul de pe motorul in 4 timpi pe motorul in 2 timpi si sa vedem cum functioneaza, posteaza un filmat pe yotube cu toate operatiunile si trimite-mi si mie un mesaj sa-l vad si eu! Multumesc!