Da, poti sa o bagi in Neutru si sa o tractezi in cazul unei avarii, dar pe distante foarte mici. Nu este recomandat sa tractezi o masina cu cutie automata la drum lung decat in cazul in care tractiunea este pe fata si rotile din fata sunt suspendate, lasand doar rotile din spate sa atinga carosabilul. O masina cu tractiune spate si cutie automata nu poate sau nu este recomandat a fi transportata decat pe trailer sau alta utilitara care permite incarcarea, descarcarea si transportarea unui alt autovehicol, in conditii de siguranta.
Ce mai povesti spun unia.Normal ca poti omule sa o tractezi, sa-i faci ce vrei.Mainile cu transmisie automata normal pot fi puse in N caz in care transmisia nu mai are nici o legatura cu prefectura cu motorul.Chiar de moare masina de tot masinile automate au undeva depinde de brand model un buton,ceva de genul asta, dar mascat sub plastic ori pe linga schimbator ori pe undeva peacolo, se desface se apsa si se poate scoate din viteza, parcare ce vrei si pune in neutru.Ce am spus eu e daca nu ai cheie, deci si fara cheie poti scoate din parcare si pune pe neutru.Asa daca ai cheie atunci nici o problema masina poate fi pusa cum doresti. Spune cineva ca doqar pe distante scurte adica? Adica care e diferenta ca o duci 1 km sau 10 km ca eu nu prea inteleg? Oamenii vorbesc in necunostinta de cauza.Transmisia automata are si ambreaj doar ca nu este uscat ci umed, adica miscarea este transmisa de la motor prin intermediul unor turbine de catre o presiune de ulei, deci practic nu exista atingere, frecare intre tramsmisie si motor.Asta asa pina in 100 km la ora ca dupa exista si aici un fel de abreaj tip frictiune care ajuta, ma rog nu intram in detalii.