Nu mi se pare normal sa vii pe un forum sa ne intrebi pe noi asta, ca noi nu putem sa-ti fafce revizia masinii, doar sa ne dam cu presuspul, iar pe tine nu te ajuta cu nimic, asta, atata vreme cat nu stii exact care-i problem si piesa stricata.
Pune mecanicul sa repare masina, ca de aceea este mecanic!
Cat priveste pretul reparatiei, tot mecanicul ti-l da, in functie de ce gaseste stricat la masina!
Deci ai motor pe benzina, eventual vreun Golf 4.
Dar trebuie sa ghicim noi, cand puneti intrebari in care vreti cauze detaliate, dar voi nu spuneti despre ce masina e vorba, cu ce motorizare.
Oricum, sigur ai ceva pe benzina, iar consumul de ulei este de la ghidurile supapelor (semeringuri), si/sau de la segmenti.
Reconditionarea minima a unui motor in situatia asta, te costa undeva pe la 2000 de lei, asta cu piese de calitate medie, si mecanici platiti la negru. Adica montat segmenti noi, slefuit supape + scaune, si semeringuri noi.
Probabil ai fost la ITP nu la mecanic, ca daca era mecanic iti spunea si ce-i de facut.
Pot fi mai multe cauze.
Dar tu ai observat consum de ulei marit?
Cat trebuie sa completezi intre schimburi?