| Veninul a întrebat:

Salut, am o intrebare pentru cunoacatori. Stateam si ma gandeam daca am un golf 4 spre exemplu nu conteaza masina si ii pun interne care sa reziste pana la 400 cp asta insemnand biele, pistoane, segmenti, cilindri, vibrochen etc dar nu ii pun cp il las stock adica ii pun o turbina noua de fabrica, injectoare la fel as schimba si ambreiaj cu unul tridisc ceramic, ce parere aveti, cat ar tine? Mai precizez ca cp nu ii modific ii las exact asa cum sunt 90cp

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

De ce sa investesti intr-o masina asa veche fara sa ii modifici motorul?

| Veninul explică (pentru suntserios):

Ii modific motorul am precizat ca vreau sa ii schimb internele dar vreau sa ii las cp stock

| sdws77 a răspuns:

Tu vrei sa arunci banii pe interne forjate si ambreiaj tri-disc ca sa stai la puterea stock de 90 de cai? La un Golf 4? laughing Uita-te unde ar ajunge costurile pieselor + manopera. Scuzele mele, dar ar fi cel mai prostesc lucru.

| Veninul explică (pentru sdws77):

Stiu cam cat m-ar costa dar vreau sa fac din masina asta un tank care nu se strica happy

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Piesele sport cer parametri sport.
Ambreajul ceramic te obliga sa pleci mai brusc.
Daca vrei "tanc" indestructibil, desfa un ALH, rectifica cilindrii, chiulasa, vibrochenul, monteaza ax cu came nou, cuzineti, segmenti, supape si distributie, spala galeriile, reconditioneaza turbina, pune pinioane, semeringuri si rulmenti noi in cutie.
Apoi baga doar ulei premium, si schimba-l dupa 7-8000km.
Daca circuli iarna, monteaza webasto cu incalzirea antigelului, sa pleci mereu pe la 70 de grade.
In felul asta, mai ales daca nu conduci in aglomeratie, masina va atinge milionul de kilometri.

| sdws77 a răspuns (pentru Veninul):

Daca vrei un Golf 4 care e indestructibil, ia-ti un SDI (asta in cazul in care nu pui deloc pret pe dinamica, SDI-urile sunt dureros de lenese, se simte la depasiri, dar sunt super fiabile) happy