Volanta pica oricum la masinile alea pe la 2-300. 000km si fara sa ai soft.
Daca softu e facut cum trebuie, si la cine trebuie, nu o sa intampini probleme.
Daca e facut la coltul blocului cum spune colegu de mai sus, te poti astepta sa schimbi si motorul, nu doar "volanta".
Recomandarea mea e sa ai grija la cine faci softul, sunt multi care fac softuri doar pentru ca "iese banu", fara sa aiba vreo treaba cu asta. Pur si simplu, daca ai o interfata chinezeasca de cateva sute de lei, si niste file/softuri cumparate online, nu te face "priceput".
Deci inca odata, ai grija la cine faci soft.
Daca ti-a venit in minte sa faci soft doar pentru ca ai auzit pe cineva care-ti face soft la 400-600 de lei, mai bine iti vezi de treaba.
Ca idee, in materie de softuri eu ii recomand pe cei de la completechip. Sunt printre putinii din tara care stiu ce fac, si totodata care demonstreaza asta participand la diferite competitii de profil.
Volanta "pica" daca e diferenta mare de cuplu si incepi tu sa o spargi in plecari adolescentine.
Prima grija e turbina, apoi discul de ambreiaj (care daca nu suporta puterea, da, strica tot kitul, adica placa si volanta, prin frictiune).
Daca faci softul la cineva cu experienta, care foloseste stand dyno si analizor de gaze (opacimetru in cazul diesel), softul nu va afecta masina.
Daca il faci la un baiat cu laptop, fara stand, fara studii in motoare, va creste valorile cu un procent aplicat pe orice motor, iar rezultatul poate fi peste solicitarile pe care le suporta componentele motorului/transmisiei.