Posibil o roata mai dezumflata, sau lovita, verifica si directia, benzina daca are apa in ea mai poate face asta...
1000 și ceva
De fapt ar trebui să fie sub 1000, undeva la 8-900, doar nu e in 3 cilindri...
Numai in servis vei gasi raspunsul, du o urgent numai risca sa te sui la volan cu asa o masina, din ce an este?
Poate fi o problema la motor, legata de compresie, injectoare sau senzori, ori o problema la ambreiaj - volanta.
Poate ai injectoare infundate,ori defecte,ca urmare apare un dezechilibru, de aici vibratii.
Cand accelerezi, turatiile mari stabilizeaza motorul, de aia vibratiile dispar.
Suporti de motor nu cred, pentru ca ar vibra si la turatii mai mari, zic si eu.
Spui ca ai la relatii peste 100 rpm? Este mare, ar trebuie sa fie 800 rmp.
Detalii mai ai? Adica ai ceva lumnite de craciun aprinse la bord? Check engine ala este on? Treb sa dai mai multe detalii,orice lumina aprinsa la bord care trebuie sa stea stinsa,aduce probleme.
Raspuns bun a dat Jassmina femeia e tare de tot ai roata desumflata zice ea ba si benzina e cu apa in ea,desi tu ai spus clar diesel, dar na poate la ea acolo in AUstralia diesel inseamna benzina
Jassmino nu mai scrii capodopere, dao la jalea, e clara ca vrei sa ajuti, vrei sa te bagi, dar nu te baga cand stii ca esti paralele cu gardu.
Scuze ca scriu aici dar Jassmina cu 2 de s m-a blocat, tocmai pentru ca i-am atras atentia odata cindva si care se pune cu ea e taxat
Pot fi mai multe cauze: suport de motor, mers întrerupt al motorului. Cel mai precis raspuns ti-l va da cineva care vede masina.
Salut, care a fost cauza?
Am exact aceeasi problema tot la o Mazda 2.0 diesel.