| GabbyD a întrebat:

Salut, am o problemă cu senzorul de poziție ax came la un passat 1.8, mai exact cu cablaje, îmi arata la diagnoza ca am scurt pe masă, adică între pinul de semnal și cel de masă este o tensiune de 13v, ceea ce acolo trebuia sa fie între 0-5v, nu înțeleg cum poate lua tensiunea de 13v cel de masă si cum pot repara aceasta. Aveți vreo idee?

Răspuns Câştigător
| Korkodeln a răspuns:

Pare ca ai avut niste "musafiri" care ros ros izolatia pe undeva si in functie de cum e miscat cablul se atinge semnalul fie de masa (-) fie de (+), e posibil sa se intample asta si in conector daca contactele sunt slabite sau corodate si se misca.
Fara o inspectie vizuala e greu de spus care e cauza.

3 răspunsuri:
| Korkodeln a răspuns:

Circuitul senzorului e intrerupt (contact deschis) si nu in scurt-circuit la masa (ai fi avut 0V atunci). Inlocuieste senzorul cu totul dupa ce ai verificat mufele sa nu fie oxidate si/sau scoase din conector din cauze de vibratii si cablajul sa nu fie intrerupt sau ros de sobolani (trag la anumite izolatii ca le miroase bine).
Daca ai noroc, e doar o problema la mufa sau cablaj, daca nu, alt senzor, asta e.

| GabbyD explică (pentru Korkodeln):

Cu senzorul vechi aveam eroare short to b+, după ce am luat un senzor nou și am desfăcut puțin firele și le-am pus înapoi iar acum este short to GND.

| GabbyD explică (pentru Korkodeln):

Mai mult ca sigur aveți dreptate, pare logică explicația. Mulțumesc frumos!

| Korkodeln a răspuns (pentru GabbyD):

Pare ca ai avut niste "musafiri" care ros ros izolatia pe undeva si in functie de cum e miscat cablul se atinge semnalul fie de masa (-) fie de (+), e posibil sa se intample asta si in conector daca contactele sunt slabite sau corodate si se misca.
Fara o inspectie vizuala e greu de spus care e cauza.