Ia o legatura mai profunda cu mecanicii: plateste o constatare cu tester.
Probabil turbina nu atinge presiunea ceruta, sau o depaseste, iar astea pot fi de la geometria variabila (banuiesc ca are), sau chiar de la EGR sau vreun furtun spart/sarit.
Poate fi insa si de la presiunea injectiei, sau alt parametru anormal.
Testerul indica mai exact, oamenii pot doar sa presupuna.
Iar daca nu ai mai pus tester pe masina de mult, probabil la prima sesiune doar se sterg zecile de erori stocate in timp, si abia dupa ce faci o tura, si se limiteaza din nou, revii la diagnoza si afli exact care e eroarea/defectul de care te plangi.
Turbina este verificata, EGR la fel, filtru schimbat! Pe tester da doar un senzor dupa pompa de inalta! Mecanicul a zis ca sunt injectoarele, le am rectificat iar azi cand sa le schimbe a constatat ca da antigel pe la surubul de strange injectorul. Ce este de facut trebuie schimbata chiuloasa sau se poate repara! Nu ii mai dau de cap