Asta-i CDI-ul pentru scuterul tau!
http://www.easymotors.org/centralina-cdi-scooter-cpi.html
Asta-i schema electrica stator +CDI
https://www.google.it/......ps?/search
De la stator iti pleaca mai multe fire intr-o mufa, decuplezi mufa, iei un aparat de masura si incepi sa masori tensiunile de care depinde pornirea scuterului, cu aparatul pe volti curent alternativ! Verdele din mufa este masa, care-i comuna, rosu cu negru si masa (verde) in momentul cand dai la pedala trebuie sa ai o tensiune intre 50-75 V!
Urmatoarea masuratoare este cea a tensiunii senzorului (pickup) in desen firul apare de culoare rosie, dar cu siguranta in mufa vei gasi firul alb cu albastru. Intre alb cu albastru si masa, in momentul care dai la pedala trebuie sa ai 0, 3-0, 5 V. Daca nu ai aceste valori, iei aparatul si verifici rezistenta statorului si a senzorului.
Treci aparatul de masura pe ohmi, intre firul rosu cu negru si masa trebuie sa ai 514 ohmi, iar intre firul alb cu albastru si masa trebuie sa ai 140-200 ohmi! Daca nu ai aceste valori scuterul tau nu va porni si va trebui sa-i cumperi un alt stator! Daca nu stii sa folosesti aparatul de masura iti recomand sa cauti un electrician auto sau un atelier pentru reparatii scutere!
Curent din stator(magnetou) iese da nu ajunge pana la cdi si imi mai si lipseste o mufa cu 7 pini care nu imi dau seama unde sau ce vine acolo