Nimeni nu vrea sa te ajute.
De ce ai demontat variatorul motivul?
Dupa demontare, ai verificat starea rolelor cilindrice, erau perfect rotunde toate 6?
Sper ca nu le-ai inlocuit anapoda,deoarece fiecare in parte au un gramaj, si toate impreuna insumeaza la o greutate, care raspunde unei forte centrifuge, adica turatiei motorului, departand sau apropiind platoul care actioneaza cureaua de transmisie.
Apropos de curea..este in stare buna,nu este uzata,cu atze si desprinderi de material cauciucat din ea,cred.
Ai montat corect rolele,in canalele lor,ai verificat ca pe capacul care sustine rolele,sa nu fie uzura, asemanatoare unor canale adanci, santuri, care la turatii mici blocheaza si retin rolele, blocand astfel variatorul pe inchis..devenit imun la turatii oricat de mari i-ai da motorului tau. explicand astfel si reclamata ta lipsa de viteza...
Ai montat corect capacul..cu suportii de sustinere, acele mici triunghiuri de plastic. ai strans corect piulita etc.
Sunt factori determinanti in buna functionare a variatorului, de fapt cutia de viteze automata a suterului tau!
La pinionul din spate, ai verificat sa fie totul in regula cred.
Reflecta la cele mentionate mai sus, si sigur vei gasi buba!
Succces!
Tot ce am facut am luat cu un smirgehl de 240 putin deoarece bilele erau putin tocite si am pus alte bile tot de 6.5 grame cu ii este recomandat si tot nu merge
Uite o rezolvare.
Demontezi capacul lateral, si foarte important.pui scuterul pe cric pe un teren, beton etc..care nu permite rasturnarea etc.
Sa nu atingi nimic,sa nu ai haine care falfaie sau alte chestiice ar putea fi absorbite sau prinse de miscarea curelei etc.
Pe cric fiind bine asezat scuterul,porneste motorul,si prin accelerari mici scurte,priveste la variator cum cureaua trebuie sa urce pana sus la maxim cand turezi,in timp ce roata va fi turata si ea in functie de acceleratie,daca cureaua NU urca in afara pana la maxim,iti dai seama ca este ceva la role,ori uzura mare si nu deschid la maxim,ori blocaj din cauza intepeniri uneia in canalul de uzura aflat pe undeva spe mijlociul curesei,iti dai seama de acest fapt prin cavitatile semirotunde sapate de uzura.
NU faci nimic daca pilesti rolele,ele deaja sunt sub cote prin pilire deci nu mai au grosimea necesara,altele noi trebuie, si alt platou, cel dinspre motor daca ai uzura mare etc.
Uite un film care arata cum functioneaza, urmareste deplasarea in exterior a curelei la variator, asa trebuie sa fie si la tine, cureaua la maxim inseamna viteza mare.
Succes!
https://www.youtube.com/watch?v=sVIYBYekbPI
Multunesc de ajutor dar am rezolvat problema am scos o bila si merge ca nou