Iti intra ulei pentru ca garnitura de la capacul de chiulasa este varza.
Daca zici ca ai schimbati deja, inseamna ca nu ai schimbat-o bine, ai pus una noua? Cum si cat ai strans?
Garniturile se strang de regula incepand dinspre mijloc.Nu conteaza ce masina este la toate se face la fel.
Poate ai capacu indoit,alta problema nu vad,in afara de chestia sa nu fi pus tu garnitura aia bine.
Ai curatat bine chiulasa si capacu inainte sa pui garnitura noua? Poate a ramas ceva silicon,unia peste garnitura mai baga si silicoane si alte chestii,deci se curata bine ambele suprafete,apoi se pune garnitura noua,capacul peste,dar cu atentie sa nu se miste garnitura aia,sa iasa de la locul ei,apoi se pun suruburile si se strang incepand de la mijloc, de jos, apoi mijloc sus, apoi cold dreapta ori stanga jos, sus, revii iar la mijloc dar suruburile ce nu-s stranse si asa termini de strans.De regula se strange cu o cheie dinamometrica ori cum se numeste dar, merge si fara.Numai sa le strangi cat mai unifor posibil.
Cam asta e tot.Garnitura nu este a tachetilor, este carnitura capacului de chiulasa, asa se numeste, asta asa ca idee.
Intra pe la segmenti.
Dorel care ti-a inlocuit garniturile ti-a facut si un test de compresie?