Asa din ce povestesti ar fi ventilatorul de afara de la condenser.
Ok sa iti spun cum sta treaba cu acel ventilator. Ventilatorul de la radiatorul de afara, sau condenser in engleza, functioneaza tot timpul, cit timp cit ai AC pornit ai priceput, adica butonul de AC daca este ON acel ventilator va functiona?
Deci inchide clima aia de la butonul din masina si o sa vezi ca acel ventilator nu mai functioneaza.
Deci ai un singur ventilator care este electric, apoi mai ai inca unu mecanic, invirtit de cureaua de accesorii.
Ar mai fi inca o chestie, cand` este f cald afara, ventilatorul ala electric sa functioneze si daca ai clima OFF dar functioneaza sa raceasca motorul, apa din radiator, acel ventilator nu este special pentru AC cand este nevoie mai ventileaza si pentru radiatorul de apa.
Acum nu stiu cum este butonul de clima, este aprins tot timpul sau si cu butonul stins se intampla la fel?
Alta cauza pentru care acel ventilator electric sa functioneze tot timpul, ar putea sa aiba cauza celalalt ventilator, ala mecanic sa aiba termoclupla aia ce spui tu sa lucreze defectuos, atunci cupla aia nu mai cupleaza bine, acel ventilator nu se va roti la viteza care trebuie, va creste tem la apa, motiv pentru care computerul da drumu la ventilatorul electric.
Zic, ar fi si asta o cauza.
Alta cauza, ar putea acel ventilator electric, sa functioneze el defectuos, am patit eu asta, nu se mai roteste la turatiile normale, eu vedeam ca functioneaza, am luat altul de la dezmembrari functiona la fel, pana nu am pus nou n-a fost bine, dupa toate bune cu ala nou.
Spune-ne marca si modelul. La vag-uri ai un releu ce se strica si ca si protectie venilatoarele pornesc la maxim. Releul de obicei e pe langa tragger sau spatele radiatorului spre motor
Audi a4 b6 1.9 tdi 74kw 2002. Am schimbat si acel releu/modul care e pe vantilator
Are 22 de ani! Aia mai e masina?
Esti degeaba pe platforma asta