Printre altele, vechimea uleiului din cutie (si modalitatea prin care a fost schimbat), precum si incarcarea motorului si conexiunile (masele) de pe motor si caroserie.
Are un prieten aceeasi masina, la inceput ii mergea groaznic cutia. Dupa revizie mergea ok, iar cand a rezolvat si problemele electrice, nu a (prea) mai bruscat.
Daca faci revizia, nu ai alte probleme si inca bruscheaza, atunci probabil sunt niste valve din cutie, prea scumpe in raport cu valoarea masinii.
Ea oricum e o cutie veche, destul de enervanta. E din generatia "mai bine manuala"
Uleiul are cam 3 ani la curine, cred ca ar tr sa l.schimb si sa vad dupa
Uitai sa zic, face asta numai cand fac niste drumuri mai lungi, deci posibil uleiul. impurități si de astea la temperaturi mai mari se poate sa si si piarda calitatile?
Da. Se poate sa devina apos uleiul la temperatura mai mare.
Prietenul meu stie ca se schimba la 50. 000km uleiul, iar o schimbare in service cu aparat special, ajunge pe la 2500 de lei.
Schimburile 'gravitationale' nu prea ajuta la nimic, nu curge tot. Aparatul ala de schimbat uleiul face o spalare cu ulei nou, apoi umple.