Pai daca ai ESP aprins e si normal. Electronic Stability Programme asa se traduce chestia aia.Caclculatoru controleaza stabilitatea masinii,cand aluneca,cat sa traga cat sa nu etcastfel incat sa nu alunece sa nu se duca de rapa.
Deci masina are probleme asociate cu acest sistem,trebuie sa vezi ce piese,sensori trimit infoarmatii pentru acest sistem si verificat.
Cred ca ceva sensori de la roti is defecti sau stiu si eu pot avea pilitura pe ei.
Daca stii despre ce vorbesc,la fiecare roata ai cate un sensor,aia trebuiesc verificati,scoate cate unu pe rand curata-l,pune la loc,reseteaza masina si vezi daca se stinge ESP ala la bord.
Daca revine,atunci unu din acei sensori este rau.ia un aparat de masura si masoara pe toti,pune pe continuitate si toti ar trebuie sa,nu mai stiu sa sune sau sa nu,vezi tu, ca nor fi toti rai.
De regula cam aici ar fi problema si este usor de verificat, doar ca trebuie sa scoti roata sa poti umbla la acel sensor, este prins doara cun surub, daca te pricepi sa surubaresti e f usor, daca nu ai idee mergi la un mecanic.
Bafta.
Trebuie pus testerul sa vezi despre ce este vorba, in general este suficient ca un senzor abs de la vreo roata sa fie defect, mufa scoasa sau cablu rupt. Daca a umblat vreun dorel de curand pe la roata, rulment sau frane ai gasit defectul.