N posibilitati.
Termostat defect, senzor defect, cablaj, ceasuri, sau nu astepti suficient cat sa ajunga motorul la o temperatura "afisabila".
Un mecanic cu diagnoza ar clarifica situatia.
O masina normala la cap buna, ma refer, adica normala in functionare, ar trebuie ca in cateva munute de functionare sau mers, temp apei sa urce si sa incremeneasca la jumate sau daca ai ceas cu cifre la cit este termostatu ala setat.
Deci acolo incremeneste indiferent ce tem este afara, ca e minus 50 sau plus 50 de grade, apa in motor acolo trebuie sa stea.
Nu baga in sama pe cei care spun ca n-are de ce sa urce, sau ca e normal sa fluctuieze.
Normal este sa stea apa la aceiasi temp tot timpul, absolut, daca e mai jos, sau fluctuiaza ceva nu este in regula.
Acu felul cum tu te-ai exprimat nu pote cineva sa dea un raspuns clar.
La tine intrebarea suna ca si cum tu, acum pornesti masina, peste 2-3 secunde te astepti ca acu sa arate 90 de grade, asa ceva nu se poate.
Apa in motor este rece, cel putin cand pornesti motorul pentru prima data in ziua respctiva, asa ca ia ceva timp pana cand apa ajunge la temperatura optima, la unele cateva minute, alatele zece minute sau zeci, dar in general ia cateva minute, pana in 10 min ca acul sa ajunga la mijloc si acolo sa ramana.
Asa ca tu acu din discutiile astea inutile de pe aici datorita felului tau de exeprimare, alegi ce ti se potriveste la tine, a sa stii sau ai aflat daca e problema sau e normal ce se intampla la masina ta
Durează mult la relanti pana se încălzește lichidul de răcire, în mers benzină se încălzește în 5 minute, diesel maxim 10 minute.
Termostatul nu închide. Apa circulă liberă prin instalație și nu rămâne doar în motor până la punctul de decuplare, 85-90 de grade.
De ar trebui sa se ridice pe frigul asta?
De dimineata a mea abia dupa vreo 10km a inceput sa bage caldura si dupa alti 10 a urcat la 90.
Salutare. În cazul tău pot fi 3 variante, care cauzează asta.
Primul caz ar fi nivelul scăzut de lichid de răcire sau de aer în sistemul de răcire. Dacă sistemul de răcire nu este umplut și purjat corespunzător, pompa de apă nu va putea împinge lichidul de răcire în jurul sistemului în mod eficient.
Al doilea caz ar fi termostatul defect. Un termostat defect poate împiedica circulația lichidului de răcire, ceea ce poate duce la o temperatură scăzută a apei.
Al treilea caz ar fi pompa de apă defectă. Dacă pompa de apă este defectă, nu va putea circula lichidul de răcire prin motor, ceea ce poate duce la o temperatură scăzută a apei.
Îți recomand să te duci la un service auto autorizat, să vadă ce are.
Sterge ce ai scris ca este gresit mai ales partea aia cu pompa de apa, este tocmai invers de cum ai aratat tu.
Daca pompa de apa este defecta si nu circula apa in motor, se incinge motorul dracu il ia, fierbe apa in motor, nicidecum sa ramana ce spui foarte rece.
Blocarea termostatului pe inchis, pompa de apa la care sa zici turbina pompeio scapa de pe ax si nu se mai invirte, asteafac ca apa in motor sa fiarba.
Cind lichidul de rcire nu circula, cum naiba apa aia sa ramana rece, zii si tu
E ca si cum spui, pui o oala de apa pe foc, dar pentru ca apa nu circula ramaine rece
Termostatul defect, poate scadea tem apei, doar daca ramane pe deschis, ca de ramne pe inchis iar fierbe apa in motor, deci arata tem f mare.
Apa se incalzeste in mers, daca ii dai cheie si apa ramane jos e normal la orice masina e asa.
Robertos întreabă: