| Joker1958 a întrebat:

Salut am o skoda superb 1.9 din 2004 si am o problema cu alternatorul, se intrerupe un fir de pe rotor, l'am reparat de cateva ori dar tot se intrerupe, de la ce poate fi?

Răspuns Câştigător
| FurtunaDiesel a răspuns:

Daca intrerupe eu nu iti recomand sa il mai tot carpesti. Din 2004 pana acum si-a facut treaba si e timpul saiasa la pensie. Daca nu ai bani de unul nou cel mai bine te duci la dezmembrari si iei unul fiindca dintr-o chestie ca asta ca iti intrerupe iti poate da un scurt pe o finala de retea si sa iti ia foc ceva Doamne fereste! S-a intamplat problema asta la un Ferarri al nu stiu carui fotbalist acum ceva vreme, din aceiasi cauza, s-a topit izolatia, apoi un plastic, si a sarit nu stiu ce airbag, si facand o masa mare de aer care sa intretina arderea a luat foc interiorul masinii. Nu prea este de glumit!

3 răspunsuri:
| onasis1961 a răspuns:

La-ti reparat in regim propriu? Motoarele de 1.9 au amperaj mare! Daca la-ti cositorit, nu va tine! Trebuie cuprat sa reziste!

| Bunicul62 a răspuns:

Poti folosi baiatul mosului aliajul care il folosesc instalatorii la lipit tevi de Cu este un cositor mai dur(are si Ag 1-2% nu bara de la frigotehnisti vezi ca este un mosor albastru firul de cositor gros de 3 mm) si are punctul de topire ridicat>300C,decapant tot de acolo folosesti. apoi dupa ce ai oblojit trebuie sa il si rigidizezi ca se invirte ca titirezul cu 10. 000r/min.pui lac pe el si lasi sa se usuce ca el este impregnat in lac. Daca este vorba de electromotorul de pornire unde in rotor ai bare aici e treaba simpla tot aliajul minune te ajuta ca tine la peste 300C cositorul pe la 200 apa se face si trebuie letcon teapan minim >100 W si decapat cu pasta tot de la instalatori care fac pe cupru preferabil gel si tii letconul pina se umple cu cositor si fierbe putin. apoi cureti locul cu spirt si gata Si nu ii mai faci Parastase asa de des.Mosul a fost sofer pe Molotov si erau cu cositor cind avea damblale dadeam cheie de turba electromotorul si neam sa porneasca dar in 20 de ani am patit de 2 ori si era capacul de la delcou fisurat.

| Joker1958 explică:

O sa cumpar alt rotor, problema era ca nu e stabil bobinajul si in timp ce se invarte rotorul bobinajul tinde sa stea pe loc (logicbig grin) si d'aia se rupe, oricum e cositorit dar se rupe de langa lipiturawinking