1. daca e de aliaj clar trebuie alta
2. daca ai facut praf o janta ceva sigur nu e in regula la directie, cel mai indicat ar fi sa te duci la un service sa ii faci o verificare
Hmmm... mda daca nu ma insel este din aluminiu. Si destul de nasoala vestea si evenimentul in sensul ca chiar nu prea am acu caruta de bani sa repar la masina
1. "intr-o curba cand am pus frana" - niciodata, DAR NICIODATA sa nu mai faci prostia asta. Zi mersi ca nu a fost in alte conditii si nu ai ajuns in spital sau mai rau. Jante sparte, nu prea cred. Doar daca se pot indrepta la ciocan, dar cum tu ai zis "sparta"...
2. Posibil. Mergi la un service cum trebuie sa verifici directia.
1. Da, jantele de aluminiu se pot repara, dar "ustura". Sudura in aluminiu e foarte scumpa. Eu stiu doua firme care repara jante sparte; una la Bistrita (www.chiuloasa.ro), una la Brasov, o vulcanizare. Gasesti si altele sigur.
2. Sigur ai indoit ceva, o bieleta, poate chiar bratul. Semilonjeronul sau cadrul motorului, nu cred. La masinile mai noi, sunt gandite bratele sa cedeze la impact, pentru a proteja caroseria. La Dacia 1310, e mai rezistent bratul decat semilonjeronul, si f ti toata masina, la un asemenea incident.
3. Daca esti atat de priceput acum, pe o ploaie la 18 grade, la iarna, pe unde soferia mea ai sa mai ajungi? Parapeti, masini pe contrasens, trotuar, pietoni?
Imi zicea un coleg de pe aici ca fac "artificii inutile" cand abordez viraje... Ete, daca stiu sa fac artificii esentiale la 100km/h, la 50 cu acelasi artificiu fac masina sa se comporte pe ud/polei, ca pe asfalt.
Pai frana nu am pus tare... am pus mai tare (ca m-am speriat) cand am vazut ca nu mai am directie... desi daca imi mergea senzorul de abs nu aveam problema asta. eh asta este, am ajuns si pe la mecanic a zis ca acolo nu am nimica indoit, doar ce a sters roata si a rupt o clema de la ceva plastic pe acolo.