Daca injectoarele sunt bune, ramane doar partea de aer de verificat.
Vezi valori MAP, valori MAF, starea furtunelor.
Daca MAF si/sau MAP citesc mai mult aer decat este, ECU baga motorina ca si cum ar merge turbina perfect, iar motorina aia se transforma in fum negru pe toba.
Variantele sunt multe, ar putea fi pierdere pe traseu sau MAP murdar, ori turbina chiar nu mai baga nimic, iar cantitatea standard de motorina nu mai poate sa arda complet cu doza de aer care ajunge in amestec.
Salut. Scoate injectoarele si pune-le pe bank de testare specifice lor. Pentru ca tie pe Tester iti arata valoarea masurata, nu iti arata exact valoarea cat are injectorul. Fumul negru pot fii mai multe cauze, una din ele injectoarele. Turbina iti da ful albastru sau alb cand are probleme. Mergi la un mecanic.
Da putin fum alb doar la rece, dupa ce se incalzeste dispare
O sa merg cu injectoarele undeva la reconditionat
Ar fii bine sa verifici si jocul de la turbina ( axul ei ) daca vrei sa nu ti-o ia pe ulei si dupa sa ai alte probleme
Stanmariusvasile întreabă: