Problema a fost ca benzina din Romania este foarte, foarte, foarte proasta si pe fundul rezervorului este foarta multa mizerie. In momentul cand ai ramas fara benzina pompa a atras de pe fundul rezervorului multe impurati si s-a infundat sau s-au infundat injectoarele. Fa plinul si baga nsite aditiv in benzina desii nu este chiar indicat, mergi cu ea mai turata cam 30-50 de km la drum intins si o sa se rezolve problema. Acum nu mai porneste la sfert fiindca nu mai amorseaza cum trebuie pompa!
Alimenteaza minim 5l si da-i de mai multe ori la automat. S-a golit complet instalatia si acum trebuie amorsata pompa si eliminat tot aerul din instalatia de alimentare. Daca nu te lasa bateria, in 5 minute reusesti sa pornesti. Pune contactul pentru trei secunde, apoi da la automat 10 secunde, iei contactul, pui din nou pentru trei secunde, din nou 10 la automat si tot asa pana pornesti.
Pe viitor incearca sa nu circuli cu mai putin de 10l in rezervor, dauneaza grav filtrului de benzina si injectoarelor, dar mai ales pompei de benzina. Daca totusi ramai fara benzina, nu mai incerca sa pornesti, impinge masina pe dreapta si alimenteaza, astfel pompa va ramane amorsata si vei reporni mult mai usor.
Nu folosi aditivi de curatare, acestia nu vor face decat sa dizolve depunerile de pe traseu si sa le aduca in injectoare, care se vor infunda in foarte scurt timp.
Ori ai bagat benzina proasta / ori trage de pompita de benzina pana vine benzina in carburator.Succes:*
Trage de pompita de benzina pana vine
Nu era de la benzina era de la chee ca sa desfacut si am ramas fara cip sau cum s-ar chema.
Multumesc oricum pentru raspunsurile voastre