Salut prietene Golanist, vezi ca suportul la joja e prins cu un surub ce merge la cheie de 13mm, pana sa desfaci cumpara un mastic pentru temperaturi inalte, de la victor reinz, dupa ce il scoti de la pozitie, acel suport, vei avea in evidenta sa etansezi cu mastic dupa ce il pui inapoi.dai jos suportul si extragi joja rupta. Daca ai mers cu ulei la minim si nu s-a aprins martorul lampa lui aladin, e ok, daca sa aprins..nu e ok..oricum..ca uzura..se va simti in timp..cuzinetii de bila si palier necesita schimbati..segmentii de piston..probabil turbina o sa iti pice curang, fiind uleiul la minim, cel mai tare sufera turbina ca nu are ungere...dar tie iti manaca ulei cu nemiluita ..trebuit set motor ori segmentare facuta..si o turbina noua... daca e din generatie Euro 3, e jale. abia de la euro 5, 1.5 dci si-a revenit cu problemele de ungere ale turbinei si cu injectoarele.
Nu s-a aprins martorul de ulei. masina e euro 4 si momentan merge ok nu pare sa fie afectat nimic. de asta imi e cel mai frica sa pice acum la rand una dupa alta piesele de pe la masina.
Stai linistit. Minimul de ulei indicat pe joja nu este minimul absolut. se pune o marja considerabila. cel mai probabil nu a afectat nimic, daca zici ca totul merge ok.
Nu iti trebuiesc mari cunostinte sa schimbi un canal de joja prietene. eu intreb daca sunt defecte ascunse ale motorului daca nivelul de ulei a vost mult sub minim o perioada. masina merge ok si nu pare sa aiba nicio problema acum. daca nu poti ajuta sau nu intelegi intrebarea treci peste