Doar pe o simpla banuiala vrei sa il reconditionezi? Mai intai fii sigur si apoi il reconditionezi.
Scoti apa din el, uleiul si filtrele, pui ulei+filtre noi, bagi WD40 pe gaurile de la bujii, il invarti la cheie si pe electromotor putin, apoi bagi bujiile inapoi, amorsezi alimentarea si il pornesti.
Dupa o zi, doua de probe, vezi daca merge ok sau trebuie reconditionat.
De ce vrei sa il reconditionezi? Chiar daca a intrat apa in el, scoti surubul ala de sub baia de ulei, scoti capacu ala pe unde bagi ulei, apoi lasi sa se scurga uleiul afara si cu apa si aia e tot.Problema este pe unde anume a intrat apa aia, asta e intrebarea.
Apa putea intra numa si numa pe la capacul pe unde pui ulei, asta daca motorul avea acel capac scos.
Ori ar mai putea intra si pe la joja de ulei, asta daca acel motor are joja sa verifici uleiul si acea joja lipsea si a plouat f mult si a intrat apa pe acolo.
Mai poate intra apa daca motorul este scufundnat in apa
In rest un motor care sta afara sdi are toate capacele la locul lor nu are cum sa inre apa nici caca ploua intruna ani de zile.
Apa aia a intrat pe unde? Asta trebuie sa te intrebi, ori sa verifici.Deci daca mogtorul a fost scufundat in apa, trebuie doara sefacut si curatat peste tot, apoi pus la loc, uns cu ulei, pus ulei la loc, si aia e tot.
Motorul este în 2t, este vorba de un ij jupiter 4
Ma gândeam sa nu fie ruginit le interior, sau ceva de genu...
Motorul este vechi și din câte știu nici nu au fost prea reușite
Ideea este ca vreau sa fac motorul sa meargă, si dacă are rugina pe interior, se poate desface și doar curata de rugina?
Daca a stat mult timp cu apa in el,da ar fi cazul sa il desfaci,verifici daca piesele sunt ruginite ori nu.Dar daca a avut ulei in el,ar putea sa nu fie ruginite,pentru ca apa fiind mai grea s-a dus in baie,rwtu de piese au ulei pe ele, deci nu ar trebuie sa fie piesele ruginite.
Dar cel mai indicat este sa desfaci doara baia, poti vedea si asa cum is cilindri, pistoanele.
Daca piesele is ruginite, ce sa zic, depinde si unde is ruginite.Decio desfa doara baia, pe acolo ai putea vedea cum sta treaba, asta macar asa in mare.
Este motor in 2 timpi, mda acum am citit raspunsul aici.Deci este vorba despfre un motor de motocicleta.Nu am desfacut niciodata,cred ca ar trebuie desfacut,verificat si vazute toate piesele.
Dar vorba cuiva pe aici, scoate apa, baga ulei, schimba filtru, incearca sa il invarti la mana sa vezi daca se roteste, apoi sa pornesti.
Ca de este ruginit la greu nu porneste ala nicicum.Deci incearca sa rotesti motorul, nu stiu exact cum, dar poti cauta pe Youtube, sa vezi.
) daca a stat mult si a curs incet incet, poti cred sa tragi apa cu ceva prin locurile alea de la bujii adica sa le scoti )))) dar nu cred ca e normal, gen se mai intampla sa scape apa cand merge si sa iasa prin esapament, cand e arsa chiuloasa dar asta nu o stiu, si de reconditionat nu cred ca iesi pe profit cu mecanicii de pe vremea asta )
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: