Curata filtru de aer, foloseste benzina din cea mai scumpa.Verifica si filtru de benzina.
Dar pentru ca folosesti benzina din aia slaba,aia ramane in rezervor,sta acolo mult timp,pentru ca tu folosesti scula aia mai rar.
Ca urmare se formeaza daca ai auzit popular vorbind -calamina,aia se depunde pe orificiile de la carburator si iti maninca zilele cand incerci sa pornesti.
Deci ori scoti toata benzina afara si tii scula fara,ori foloseti benzina cea mai scumpa si poti lasa in rezervor.
Am asa o scula,bine nu-i fierastrau de asta,dar tot benzina cu amestec,era jale,nu mai pornea deloc.
Bine nu eu incercam sa o pornesc,altcineva,eu am sunat si am zis pune filtru de aer nou,ori curata, pune benzina cea mai scumpa, apoi si duopa juma de an de cand na mai folosit, cand a vrut sa o foloseasca a pornit ca nu-i venea sa creada
Asa se intampla cu orice scula de asta ce foloseste benzina si ulei ca amestec, indiferent ce scula este si cat costa.
Deci filtrele, in special ala de aer sa fie curat si baga benzina ce am zis si dupa vina si sa spui cum a fost.
Audir8etron întreabă: