Salut. Pai in general daca faci un Stage 1 la orice motor, daca motorul e in stare perfecta de functionare atunci nu ar trebui sa ai probleme. Evident, faptul ca scoti mai multi cai putere dintr-un motor ii scade fiabilitate si viata dar asta pe termen lung. In acelasi timp, cel care iti face stage 1 trebuie sa stie ce face fiindca o modifcare facuta prost poate sa iti dea peste cap motorul.
Acum ca o paranteza, ai nevoie de stage 1 pe un seria 4 de 190cp? Eu am o masina cu doar 143cp si de aia pot depasii in siguranta cam in orice conditii.
As mai lua in calcul si faptul ca motorul tau este de doar 2.0 si cu un stage 1 ajungi cam la 220cp. Mi se pare cam mult de la asa motor mic. Nu cred ca merita stresul pentru cam 15% mai multa putere. Asta e parerea mea.
425d sau 325d au tot motor de 2.0 si au de fabrica stock 224 c.p.
Si da, daca e sa ma duc la cineva sa imi fac soft, am sa merg la cineva care stie ce face.
Si 190 c.p sunt ok dar as vrea totusi mai multa putere sunt pasionat de "putere" sa zic asa Oricum vreau sa fie totul safe si nu ceva dus pana la limitele masinii.
Ala are 2 turbine din cate stiu. Ce ii drept daca esti pasionat si iti permiti atunci de ce nu? Eu zic sa te duci la un mecanic de incredere sa verifice motorul sa fie ok si in parametrii, dupa sa faci stage 1. Am o cunostinta ce a facut stage 1 pe un Sharan 1.9 TDI de la 110cp la 145cp pentru a putea aduce masini din Germania pe platforma pe el. O crapat vrea 3 cutii de viteze dar motorul a ajuns de la vreo 200. 000km la 500. 000km fara probleme majore si am si alti prieteni cu stage 1 pe alte masini si nu au probleme majore pana acum. Bafta!
Mersi mult pentru informatii!