Ce tot bati campii acolo? Ai doi sensori, asta ca idee, unu dupa evacuare si alatu dupa catalizator, sensorii astia asta fac citesc gazele care ies din motor odata si sensorul alantu citeste daca catalizatoru si-a facut treaba, de aia is 2.
Ca urmare daca un sensor este defect,sau inlocuiesti tu cu suruburi ce spui ti se va aprinde check engine in bord,iar cand mergi sa faci inspectia nu treci,sau poti trece daca dai spaga,asa cum fac multi romani
De afectat nu are ce afecta,eventual sa zic sa consumi ceva mai mult combustibil,dar f putin nici nu sesizezi cred.
Sensorii astia in afara ca arata daca catalizatorul lucreaza,mai ajuta si la cum sa-i zic amestecu de aer benzina sau motorina ce ai tu acolo,deci cat aer sa inre,cata benzina sa pulverizizeze,se face si pe baza acestor informatii trimise de aceste doua sonde ce spui tu.
In lipsa acestor informatii calculatorul tot face amestecu,dar fara info astea, baga asa de la el din top.
De exemplu calculatorul stie pe baza informatiilr de la sondele astea cam cum a avut loc arderea, daca a fost suficient aer, sau mai trebuia si asa ajusteaza ok?
Cam asta e tot, in rest nu afecteaza nimic, decat cum am spus nu poti trece legal inspectia.Bafta
Stanmariusvasile întreabă: