Epuratorul, din câte stiu, baga gazele provenite din carterul motorului(bloc motor) în admisia de aer. E o chestie pentru reducerea poluarii deci nu vad cum ar putea sa ajunga ulei pe acel furtun Ar fi doua variante:
- Aceea sa fie benzina si tu sa pierzi prin alta parte ulei fara sa iti dai seama, trebuie verificat bine;
- Sa fie garniturile de la epurator care sunt situate in spatele motorului si de la presiune sa intre vapori de ulei pe acolo, apoi sa se depuna si sa devina chiar ulei... desii uletiul nu se face vapori asa usor dar nu imi dau seama care ar putea fi alta varianta din punct de vedere al schemei mecanice.
Chiar este o intrebare interesanta si maine cand ajung la firma o sa ma uit daca am vreun Scarabeo prin service si o sa studiez problema!
Este posibil si ce spui tu dar mie imi vine foarte greu sa cred ca se intampla asta la un scuter. Cred ca este benzina amestecata cu praf si reziduri si capata o culoare negricioasa ca uleiul. Ai ceva suruburi slabe la carburator sau vreo garnitura proasta si de aici este problema, se intampla frecvent. Daca este ulei inseamna ca problemele sunt mai grave si revino cu o intrebare dar eu cred ca este benzina cu mizeri!
Nu cred ca este benzina, pentru ca daca merg asa cu el raman fara ulei in baie, vine ulei prin furtunul ala de la epurator, si mi-a spus cineva k normal pe furtunul ala trebuie sa vina doar aburi.iti multumesc pentru raspuns