Este un senzor G62 e localizat undeva in spatele motorului in partea cu vasul de expansiune, cel mai adesea acel senzor e problema.
Nu ai fost destul de explicit in text, nu stiu daca l-ai inlocuit sau nu, dar cert e ca ar trebui sa-l inlocuiesti cu unul nou si OEM, celelalte cedeaza foarte repede.
Trebuie sa vezi ce fel de mufa are al tau patrata/rotunda si sa-l inlocuiesti, cu unul identic si desigur, ar trebui sa vezi si daca nu cumva are ceva contact imperfect sau vreun fir intrerupt.
Acel senzor are doua functii, prima citeste temperatura pentru indicatoarele din bord, si a-2-a pentru ecu.
Se poate verifica daca acel senzor este de vina cu diagnoza, se masoara temperatura de pe cluster si de pe engine, daca exista diferenta mare, senzorul este defect.
Cat despre senzor, se inlocuieste relativ usor, dar, mare atentie sa o faci cu motorul rece si foarte repede ca va curge antigel, si desigur asigura-te ca senzorul cumparat are siguranta de plastic si garnitura.
Oricum mai bine mergi la un mecanic, e destul de dificil daca esti incepator si nu esti indemanatic, plus ca poti avea surpriza sa patesti ca mine, sa ramana garnitura de la senzorul vechi si sa trebuiasca sa o scoti mai intai, si e dificil ca in timpul ala curge destul de mult antigel care mai apoi trebuie pus din nou in instalatie.
https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0
Mai este un senzor de temperatura exterioara care se afla montat in bara de fata