Filtru de aer in primul rand infundat, carburator, filtru de benzina, senzor de turatie, relantii reglat prost. Prima oara regleaza relantiul cum trebuie dar numai dupa ce te asiguri ca filtrele sunt ok, dupa aia in ultima instanta umblii la carburator!
Filtrul de aer este nou si carburatorul l-am schimbat dar nu nou... si vreau sa mentionez ca inaine cand l-am pus nu am avut probleme cu ea
Regleaza relantiul!
Pai oricum l-as regla nu il tine... da-mi indicatii cate ture sa il desfac/strang
1. Se urca scuterul pe cricul mare;
2. De sub sa, se indeparteaza capacul;
3. Se porneste scuterul;
4. Daca roata din spate se invarte se va actiona asupra surubului, desfacandu-l;
5. Daca motorul se opreste se va actiona asupra surubului, strangandu-l;
6. se mareste turatia de ralati prin strangerea surubului astfel incat roata sa fie la limita rotirii (abreiajul aproape cuplat);
7. Se accelereaza si dupa ce se lasa libera acceleratia roata trebuie sa se opreasca liber.(ambreiajul a decuplat);
8. Daca nu se opreste se desface surbul 1/4 ture si se repeta pasul 7;
9. Se inchide capacul.
Deci 1. O accelerez si o las la relanti, se opreste
2. Strang surubu de la relanti la maxim, o accelerez, se opreste
3.Il desfac, la fel deci nu stiu ce sa ii fac
Deci.m-am tot uitat pe aici si sunt f. multi paraleli fata de situatie.problema ta ete ...de fapt a crburatorului.cuiul pontou e infundat nu iti inchide benzina si se ineaca.
desfal si curatal.sau schimba carburatoru
.aia e problema.