Un mecanic bun te poate ajuta. Se poate că la etrierul de pe spate să rămână blocat sau să nu frâneze suficient. Fie din cauza uzurii mari a plăcuțelor de frână, fie din cauza că cedează cablul de frână. Dar în principiu nu cred că folosești frână de mână în mers. Probabil ai o altă problemă.
Cu placutele cum stai? Da, este posibil sa existe dezechilibru la frana de mana in functie de uzura discurilor, placutelor sau a cablului care poate avea fire rupte care se incolacesc si ii blocheaza miscarea. Zgomotul la franare pe o roata ma duce cu gandul la vreo placuta uzata excesiv sau rupta.
Plăcuțele le am noi schimbate in urma cu 2 săptămânii. Problema cu etrieru cu blocarea mi-a aparut imediat de fapt la 30 minute după ce am facut itp-ul. E posibil sa fi tras cel de la itp cu brutalitate de frâna de mana incat sa fi rupt ceva vreun fir de la cablu? Am fost cu ea la mecanic mi-a deblocat etrieru cu ceva spray, si a umblat si pe la frana de mana si a zis ca e prea strânsă. Dar a doua zi dimineață iar s-a blocat, dupa circa 10km ieșea fum din disc sau etrier si avea un miros ciudat ca de ambreiaj. Nu găsesc nici mecanic bun nici macar la servis. Unu imi spune ca e cablu de la frana de mana altul il contrazice si spune ca e etrieru si tit asa chiar nu stiu ce sa schimb. In ziua de azi toți mecanicii isi dau cu parerea nu sti pe care sa il crezi.
stiflers41 întreabă: