Cutiile automate vechi, cu convertizoare hidraulice consumau mai mult. Dar a trecut de mult vremea lor, acum se folosesc numai cutii automate robotizatae secvential ( tip DSG, Tiptronic, etc ). CV secventiale au si avantajul unui modul de schimbare manuala a treptelor, in plus, consumul este mai bun decat la una clasica, pentru ca programul software incorporat, stie sa faca schimbare mai bine decat un sofer amator neinitiat ( in modulele automate, desigur ). La CV automata clasica, e normal sa apara un consum marit, deoarece este de fapt un ansamblu de convertizoare care folosesc forta hidraulica a uleiului pentru a transforma cuplul arborelui motor in cuplu necesar rotilor motoare. Deci, in lantul asta cinematic, apar pierderi care se rasfrang in consum.
Ca avantaje si tehnologie, CV secventiale robotizate sunt peste cele hidraulice si peste cea clasica.
Nu mai intreba mecanicii, intreaba un inginer Cu alte cuvinte, cutia automata care se fabrica acum la majoritatea masinilor noi aduce ca si avantaj un consum mai redus
1) Masinile cu cutie automata consuma mai putin (pen'ca schimba treapta exact cand este nevoie)
2) 15% e un consum foarte mare
3) Nu poti conduce in Romania masini cu volanu pe dreapta. Nu o data ai sa te trezesti pe contrasens. Sa nu mai vorbim ca nu vezi nimic in depasiri.
Cutiile automate vechi, cu convertizoare hidraulice consumau mai mult. Dar a trecut de mult vremea lor, acum se folosesc numai cutii automate robotizatae secvential ( tip DSG, Tiptronic, etc ). CV secventiale au si avantajul unui modul de schimbare manuala a treptelor, in plus, consumul este mai bun decat la una clasica, pentru ca programul software incorporat, stie sa faca schimbare mai bine decat un sofer amator neinitiat ( in modulele automate, desigur ). La CV automata clasica, e normal sa apara un consum marit, deoarece este de fapt un ansamblu de convertizoare care folosesc forta hidraulica a uleiului pentru a transforma cuplul arborelui motor in cuplu necesar rotilor motoare. Deci, in lantul asta cinematic, apar pierderi care se rasfrang in consum.
Ca avantaje si tehnologie, CV secventiale robotizate sunt peste cele hidraulice si peste cea clasica.
Nu mai intreba mecanicii, intreaba un inginer Cu alte cuvinte, cutia automata care se fabrica acum la majoritatea masinilor noi aduce ca si avantaj un consum mai redus
Pai motorul e destul de maricel, si e si benzina. Probabil are demaraj pe masura, dar si cosumul este mare. Si cu toate astea 15% mi se pare exagerat, 15% consuma masini cu motor de 3.0 sau mai mult. Oricum la un consum aprox 10% poti sa te astepti.
Asta ziceam si eu, ca e consumul prea mare pentru o asemenea masina...Inca nu am primit masina, nu am incercat'o, pentru ca deocamdata o foloseste cineva...Dar mi-a spus ca a bagat de 50 lei benzina, a facut vreo 2-3 ture de oras (orasul fiind mic), pe urma un drum Hunedoara - Deva, dus-intors, si pe urma nu mai avea benzina
Consuma cam mult|:adica pentru o masina ca aceea e foarte mare...ar terebui sa fie mai mic.Eu zic sa faci o vizita la un mecanic!