Nu ai cum să-l protejezi mai bine decât o face el singur. Aliajul este inoxidabil, deci orice grund/vopsea este inutilă, iar împotriva șocurilor mecanice (pietre), n-o poate proteja nimic.
P.S. Aliajul este de Zinc, ALuminiu, MAgneziu și Cupru.
Pentru vopsire (mai exact grunduire), ar trebui probabil sablate, apoi vopsite in camp electrostatic.
Nu prea cred ca merita. Nu cunosc acest aliaj, din ce am citit pe net contine zinc, aluminiu... Nu stiu daca ruginesc.
Eu cand practic mecanica, de regula folosesc o pensula + o cutie cu ulei ars, si ung majoritatea pieselor pe care le montez. Asa fac si la propriile masini, si nu prinde rugina deloc, daca la fiecare revizie mai dau cate-o pensula de ulei. Dezavantajul este ca nu se mai vad eventualele scurgeri, si nu poti face asta in orice service, doar in particular fac asa. In service eram nevoit sa renunt putin la calitate, ca sa arate lucrarile de parca nu s-ar fi umblat...
DeyvDavid întreabă: