Supercearger ca e mai ieftin probabil mai usor de umblat de montat etc.Da ceva putere mai mica decat turbo dar e mai usor de intretinut.Dar cel mai bine este sa intrebi acolo unde sau pe cei care iti vor face lucrarea, ei stiu mai bine ce se poate instala, daca e loc pentru unu sau alantu.Asa amindoua is bune, turbo da nitica putere mai mare fata de supercharger dar super e mai usor de reparat daca s-ar intampla ceva pentru ca se monteaza cumva prin fata motorului.Deci nu trebuie sa ridici masina,nu trebuie sa te bagi sub ea etc, asta daca faci tu ceva, dar chiair si pentru mecanici e mai usor deci mai ieftin de schimbat, reparat etc.dar cum am spus cel mai indicat este sa-i intrebi pe aia care se ocupa cu asa ceva, ca nu stiu daca tu instalezi, daca stiai nu mai intrebai pe aici.Acum trebuie sa vezi si daca merita sa dai banii la masina aia.Dar na tu faci ce-ti place.
Esti sigur ca vrei sa dai bani sa pui turbina la un motor rotativ care e pe departe un motor foarte fiabil?
Toate motorizarile de RX-8 sunt cu turbina. M-as cam mira sa aiba el un RX-8 cand el intreaba de montat turbine sau suflante cand masina vine cu asa ceva din fabrica.
Ma indoiesc de afirmatia ta.
motoarele rotative de la primele generatii de RX-8 sunt aproape sigur ca nu au turbine
Kata7 întreabă:
David24876 întreabă: