O sa-ti raspund strict la intrebarea legata de acel zgomot.
Ca masina ta se incalzeste mai greu, sau mai repede fata de alte modele, e o alta poveste, difera de la masina la masina.
Pe baza a ce ai spus tu ai motor BPW.
Si dupa cum ai spus tu, ai filtru de particule.
Acel zgomot pe care-l auzi tu este zgomotul produs de filtrul de particule cand isi face regenerarea, e normal sa existe aceea diferenta de zgomot, ba chiar in momentele alea creste consumul, in unele cazuri scoate ceva mai mult fum, iar daca deschizi capota vei vedea ca emana mai mult caldura ca de obicei.
Filtrul de particule e montat pe evacuare, imediat dupa turbina, din aceasta cauza iti pare tie ca e de la turbina acel zgomot.
In concluzie, nu ai de ce sa-ti faci griji pe baza acelui zgomot, e normal.
Mersi mult, totusi am uitat sa mentionez ca, cand imi face asta pentru max 1 secund imi ia si acceleratia in interval de sa zic asa 4 secunde si apoi isi revine face asa daca mentin acceleratia la o anumita turatie, totusi motorul trage nu da semne sa traga greu de fapt parca trage chiar mai bine, si da ai dreptate motorul e foarte cald cand face asta desi imi papa si putin ulei se vad niste scurgeri pe la un furtunel din cate am inteles se numeste "furtun de la epurator" sau ceva de genul, a fost odata rupt si l-am schimbat de curand dar am observat ca tot pierde pe la el, a da si cand se apropie de momentul acela 2 zile inainte cand pornesc motorul imi scoate un miros gen dulce de antigel, desi in antigel nu am pete negre de ulei si nici pe capacul de la motor spuma sau alte chestii de genul nu prea le am cu mecanica dar din ce stiu m-am uitat asa?
Despre uleiul de la furtunul de la epurator, asta e o problema des intalnita, se infunda filtrul de la epurator si de aici apar unele probeme.
Beleaua e ca daca vrei sa inlocuiesti acel filtru trebuie sa schimbi tot capacul chiuloasei, care e destul de costisitor.
Pot aparea mai multe probleme cauzate de acesta, iti recomand sa-l schimbi cu unul nou cat mai repede, sa nu apara alte belele.