Când bagi cheia în contact și pui contactul ți se aprind o grămadă de martori la bord. Așa e normal.
După ce pornești motorul se sting. Dacă e vreunul care nu se stinge după ce ai pornit motorul, atunci ai o problemă.
Pai tocmai, și după ce pornesc motorul martorul rămâne aprins, posibil sa fie termostatul dar nu ma pricep chiar asa bine, martorul sta aprins din momentul în care bag cheia și pana opresc motorul fie rece fie cald.
Foarte posibil să fie o problemă la senzorul de temperatură. Să nu mai funcționeze. E ilogic să fie aprins becul când motorul e rece.
La asta m-am gândit și eu, știam ca se aprinde când motorul depășește temperatura de +90 grade. Acum nu știu ce ar putea fi, am verificat furtunele și se încălzesc, dar martorul rămâne aprins, poate sa mai completez antigenul, chiar nu știu de la ce sa fie.
Senzorul de nivel defect sau nivelul scăzut al lichdului de racire. Completezi cu antigel de tipul recomandat de producător, diluat sau nu cu apa distilata daca e cazul.
Sa nu pui peste semnul de MAX si verifici daca se mai aprinde sau scade nivelul prea mult.