Pot fi mai multe cauze de aceea recomand vizita unui service auto autorizat rar, dar ca sa imi dau cu presupusul despre acele cauze cred ca poate fi de la (nu ne-ai zis ce masina e!) :
-daca acceleratia e pe cablu ca la reno mai vechi de ex. vina poate fi de la acest cablu de acceleratie;
-daca masina e pe benzina+GPL, o cauza posibila poate fi senzorul IAC;
-alta cauza ar putea fi senzorul de acceleratie;
-la diesel in special computer pentru pompa de injectie;
-alta cauza poate fi fisura in galaria de evacuare;
Nu apare nimic in bord, check enginul de ex? daca e de la vreun senzor apare cauza problemei pe tester. NU recomand a te lua dupa unul si altul nici macar dupa anumiti mecanici de dacii si sa schimbi piese dupa ureche.
Ceva ce costa destul de mult, mai ales manopera este aceasta valva IAC, ea da drumul sau opreste aerul inspre motor, prin galeria de admisie.
Consumul a crescut? sonda lambda este ok la fel si debitmetrul?
Vedeti voi cand nu schimbati piese la timp care si ele sunt consumabile doar ca lumea nu stie ca anumiti senzori rezista doar un anume nr. de km (de obicei de ordinul sutelor de mii) se ajunge la probleme care se pot gasi foarte greu.
Unii o sa zica sa cureti clapeta de acceleratie, motorasul pas cu pas etc
Pentru ca si masinile sunt diferite intre ele, simptomele asemantoare inseamna probleme diferite, nu acelasi lucru.
Cu siguranta un mecanic bun iti poate rezolva probleme dar inarmeaza-te cu cald si cu banuti.
In final pot fi 1000 de cauze! Nu am de unde sa ghicesc, e nevoie de stat prin serviceuri cu ea si de cautat bubita.