Temperatura motorului (in bord), e buna? Ai verificat sa circule cum trebuie apa? Radiatorul se incalzeste uniform, ventilatoarele pornesc?
Daca ai antigel in ulei, mi-e clar ca trebuie sa inlocuiesti din nou cel putin garnitura de chiuloasa, insa vezi de ce se intampla asta. Cred ca motorul tau se supraincalzeste.
Eu sunt la al 2-lea 1.7 TD, imi spunea toata lumea ca sunt slabe chiuloasele iar racirea nu-si face treaba... Primul avea antigelul curat 'ca lacrima', cu actuala am avut supraincalziri de la un furtun, iar antigelul are depuneri negre (intra ceva ulei, dar cantitate mica).
La 1.7 DTI sper ca au rezolvat problema, ca vorbim totusi de injectie directa, deci difera chiuloasele.
Apa nu a trecut niciodată de 90 in bord, ventilatoarele nu le.am vazut niciodată pornite, doar pe cel de la AC când il folosesc...de mers merge bine masina...Are viata in ea...doar ca mi se pare parca un pic zgomotos motorul...
Nu sunt specialist in Opel, dar nu cumva ai racitor de ulei pe acel motor?
Asta ar fi alt loc prin care antigelul poate ajunge in contact cu uleiul.
Am schimbat azi uleiul nu e deloc urma de apa in el, e doar pe capacul pe unde torni uleiul o mazga ca de la antigel merg acum cu butonul la vasul de expansiune slăbit mi-a spus mecanicul ca poate fi ori de la termostat ori radiatorul înfundat...o sa schimb termostatul zilele astea sa vad daca se schimba ceva
Nu prea e asa! Daca aveai acum radiatorul infundat fierbea motorul, si tu spui ca asta nu se intampla. Termostatul trebuia sa fie schimbat cand ai schimbat garnitura de chiulasa, nu stiu cine ti-a zis sa il tii pe cel vechi. Mazga de pe capacul pe unde torni ulei nu e intotdeauna antigel, poate fi mizerie din ulei.
Deci sa inteleg ca singurul simptom care ramane este presiunea in vasul de expansiune? Poate si asta a fost temporar, din cauza ca nu s-a aerisit bine instalatia de racire...