Si eu am avut o problema la semnalizarii, de la caldura mi s-au topit camasile de la 3 fire si faceau atingere, cand dadeam semnal se puneau avariile.
M-am uitat la sigurante si sunt toate bune
Poate fii o siguranta arsa sau un scurt, ca sa verifici daca ai scurt iti recomant sa folosesti un multimetru, valoare in volti trebuie sa fie pana in 13 maxim, daca este peste posibil sa ai un scurt.
M-am uitat la sigurante si sunt toate bune. pana acum au mers,,, sa am scurt asa ditr-o data?
Uite aici niste bareme ale bateriei poate te ajuta :
12, 6 V = baterie încărcată 100 %;
12, 4 V = baterie încărcată 75 %;
12, 2 V = baterie încărcată 50 %;
12, 0 V = baterie încărcată 25 %;
11, 9 V = baterie descărcată;
Cand o masori daca ai scurt o sa ai undeva la 13, 20-14V. Dar ca testul sa fie relevand sa nu masori incarcarea bateriei din alternator ca o sa iti arate un voltaj de 13.50-14.50V.
L-am facut. merci! asta am patit si eu aveam un fir rupt si la cateva plesnita izolatia de pe ele.l-am revzolvat merci!
Multumesc frumos pentru sfaturi l-am rezolvat. aveam un fir rupt chiar la burduful acela mic de la haion unde se deschide
Si eu am avut o problema la semnalizarii, de la caldura mi s-au topit camasile de la 3 fire si faceau atingere, cand dadeam semnal se puneau avariile.
Stanmariusvasile întreabă: