| samsungwave a întrebat:

Am si eu o problema cu un golf 4 1.9 TDI care la relantiu scade si creste turatia motorului si scoate mult fum...am filmat masina uitati-va la videoclipul asta sa va dati seama: http://www.youtube.com/watch?v=s48TjzEoVKc

8 răspunsuri:
| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Injectoarele sau pompa de injectie sau turbina, cat mai repede la un mecanic

| samsungwave explică:

Cred ca turbina ca de un timp imi consuma mult ulei

| samsungwave explică (pentru besleaganicolaecosmin):

Cred ca turbina ca imi consuma mult ulei.Se poate de la turbina sa consume ulei?

| samsungwave explică (pentru besleaganicolaecosmin):

Cred ca turbina ce de un tim imi consuma mult ulei.se poate de la turbina sa imi consume ulei?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca iti consuma ulei cred ca este de la setul motor, segmenti, cuzineti cred ca si supapele au ceva ca parca se aud niste batai acolo de la turbina nu cred ca este nu are treaba cu uleiul... eventual eghereul...du-te la un mecanic BAFTA

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Salut Samsung, relantiul oscilant se datoreaza pompei de injectie. Tot de acolo vine si fumul, din cubajul pompei.Trebuie sa faci o revizie pompei de injectie. Consumul de ulei, poate veni de la simeringurile de supape (cati km are motorul tau$) si de modul de exploatare a masinii. Asa ca du-te la pompagiu bun sa-ti centicubeze pompa sa scapi de relantiul oscilant iar cu motorul pentru consumul de ulei la un mecanic bun, sa-i faci o segmantare si o revizie chiuloasei! Bafta Samsung!

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru samsungwave):

Fumul nu stiu daca e de la ulei sau de la motorina nearsa

| MihaiMihaila a răspuns:

Pentru trepidatiile motorului as avea o solutie: Bobina de inductie. Aceeasi problema am avut-o si eu cu un Peugeot 307 chiar saptamana trecuta. Pentru fum cred ca de vina este filtrul de particule. Du-te la un tester.