| BIBINHO a întrebat:

Salut, am si eu o problema cu un Passat B5.5 AVF
Nu da caldura cum trebuie, pe loc mai ales da foarte putin cald, in turatie da acceptabil, pe loc da foarte putin cald spre calai, am scos furtunele din radiatorul de caldura din bord si nu vine apa pe furtunul de tur decat daca o turez, daca este turata vine apa normal acolo, dar daca nu este ca si cum nu sar alimenta.
In mers la un moment dat dupa ceva drum parcurs minim 30 km, da caldura incat sa poti sta linistit, dar nu cum trebuie sa dea un motor ajuns la temperatura de 90 de grade.
Am consultat multi mecanici insa nimeni nu ii da de cap.
Multumesc mult

Inca o problema este faptul ca, motorul dimineata la rece sau dupa o perioada de minim 4 ore de stat nepornit, prima cheie porneste foarte greu si scooate fum alb-albastru, vibratii mari parca merge in 3 pistoane

9 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Problema tipica modelului. Pot fi multe cauze, trebuie verificat de cineva care a mai trecut prin problema asta.

Daca dimineata porneste greu iar sunt multe posibilitati, presiune in rampa scazuta, injectoare proaste, pompa inalte pe duca, etc.

| BIBINHO explică (pentru Frank51):

Bujiile sunt schimbate recent, lichid de racire este la nivel, nu isi da nimeni seama nici de pornire nici de caldura...

| Frank51 a răspuns (pentru BIBINHO):

Celelalt user a zis de bujii, nu eu.

Chiar stiu multe cazuri ca asta, eu din fericire nu am avut probleme(aceeasi masina dar cod motor AVB). Din cate am auzit este posibil sa fie din cauza radiatorului din bord. Termostatul a fost verificat?

| BIBINHO explică (pentru Frank51):

Am schimbat si termostatul acum 2 saptamani, prin calorifer circula apa normal si nu aduce impuritati

| 4ndr33y a răspuns:

Termostat blocat pe deschis.

| BIBINHO explică (pentru 4ndr33y):

Deci practic cu termostatul blocat pe deschis ar fi cum as merge fara termostat?
? Nu trebuia sa am si alte simptome?
Apa sta in oricr moment la 90

| 4ndr33y a răspuns (pentru BIBINHO):

Nu stiu mai mult de atat, iti dai seama daca aia au avut-o in fata si nu si-au putut da seama, dar noi asa pe net...

| Dom1 a răspuns:

Pentru pornitul greu, verifica bujiile, nivelul lichidului de răcire l ai verificat?
Nu este indicat sa stai cu Motrul pornit in staționare, lucru care îl fac foarte mulți, ( sa încălzească mașina ) deoarece Motrul are nevoie de turatie pentru a și face ungerea corect.