E clara treaba, trebuie sa te duci si sa resetezi cu o interfata de diagnoza termostatul in calculatorul masinii!
Noul termostat a fost montat dar calculatorul nu il comanda cum trebuie, trebuie scris in calculator sau resetat. La unele modele merge si o alta metoda, scoti bateria de pe masina dupa ce ai montat termostatul, o lasi 10-15 minute scoasa (Ambele borne nu doar cea de la +), apoi o pui iar si s-ar putea sa se reseteze automat.
DAR!
Daca nu ai codul de la casetofon si este casetofonul original pe masina nu demonta bateria ca o sa iti ceara codul care este in cartea tehnica daca a fost cel cu care masina a venit din fabrica sau in cartea casetofonului daca a fost pus ulterior!
Uite Furtuna cum arata un termostat daca nu ai vazut in viata ta de mare mecanic unul.
http://www.pieseauto.ro/......37866.html
Nu se poate programa.Este setat din fabrica sa deschida si sa inchida la o temperatura fixa care este scrisa citet pe corpul acestuia.
Doar temperatura il poate comanda, niciun computer din lume nu il poate face sa isi schimbe temperatura de lucru.
Si de unde stie termostatul ce temperatura e ma inteligentule? Iti spun eu, exista un traductor de temperatura comandat electronic!
Ia zi ba inteligentule, cum stie termostatul cand sa inchida si sa deschida? Cum citeste temperatura?
Mai incet cu pianul pe scari. https://www.youtube.com/watch?v=ZpSetSr_gSc
Bravo inteligentule! Tocmai mi-ai trimis un link in care explica ceea ce iti explicam si eu. Dupa ce criterii inchide si deschide un termostat!
Ba uite cum e - Daca te-am deranjat din halucinatii imi cer scuze. Ori tu nu mai stii ce ai vorbit ori eu am ramas beat de acum 3 ani cand am baut ultima data. Ca n-am nimic cu tine mai citeste odata ce ai zis si spune unde are legatura termostatul pus de mine cu ce sustine-ai tu cu ECU. Stiu unde faci confuzii dar... pe maine.
Macar am idee despre functionarea unui termostat auto.
Tu ai cam lipsit la lectiile de fizica in special acelea despre dilatare.
Si te rugam sa nu mai poluezi rubrica cu ineptii.
Este termostat wireless.
Cred ca face caterinca din lipsa de ocupatie la misto. Nu trebuie sa facem conflicte, e bun si cate unu' dn asta, mai invioreaza / intretine atmosfera.
Din pacate nu face caterinca.
Stiu ca pare greu de crezut, dar chiar exista asemenea exemplare.
Nu iti convine, te duci canal nu stai sa citesti!
Ai comentat numai tampenii ca si analfabetul ala de mai sus!
Un termostat deschide sau inchide in functie de temperatura lichidului.
Nu are nicio legatura cu computerul masinii cum abereaza Furtuna diesel.
Am auzit multe perle zise de incompetenti dar asta le intrece pe toate.
Uite cum arata si cum se probeaza un termostat.
https://www.youtube.com/watch?v=xYm0S-3vtN8
Eu iti recomansd sa cureti radiatorul.
Acum cu temperaturi externe de peste 30 de grade este usor sa nu fie in masura sa mai faca transferul de caldura necesar.
Si pentru ventilator trebuie cautat defectul de ce nu porneste.
Poate fi o siguranta, termocupla,releul, conexiunile sau chiar ventilatorul.
http://www.pieseauto.ro/......86358.html
Multumesc frumos, voi incerca maine varianta asta dar crezi ca asta poate sa fie si motivul pentru care nu se invarte ventilatorul din fata radiatorului? Eu stiu ca atunci cand temperatura ajunge la 90℃ si ventilatorul ala trebuie sa porneasca.
Daca nu porneste ventilatorul e sonda de temperatura, numita si termocupla. Sau releul aferent sau o siguranta daca esti norocos. Poate fi ars ventilatorul...