Pornire grea la cald inseamna clar pompa de injectie defecta (uzata).
Uita-te la toba, dupa fum.
Poti verifica prima data:
1. Distributie (sa fie la semne)
2. Injectoare (demontate, curatate si verificate pe stand)
3. Compresie.
Daca aceste 3 puncte sunt ok, mai ramane doar pompa de rezolvat.
Cand nu porneste ok, incearca sa ii pui motorina in filtru (ar trebui sa fie plin). Daca e vechi, inlocuieste-l. Daca il gasesti gol, pune o supapa de sens pe tur, si vezi sa nu fie furtunasele crapate.
Nu da cu fum deloc, distributia este la semn, compresie are si injectoarele sunt bune.iar filtru de motorina l.am schimbat, are 5-600 km? Nu inteleg ce ar mai putea fi. Am scos mufa de la debitmetru, dar si cu ea scoasa si cu ea pusa tot la fel se comporta, nu se observa nicio diferenta. Ar putea fi de la el?
Am schimbat si EGR-ul fiindca era mort. Problema este ca nici nu trage cand se incalzeste.
Diagnoza ai facut?
Am gasit problema! Senzorul de presiune de aer! Multumesc!
TeenWolf întreabă: