Se numeste limp-mode.
Iar pentru a nu te deruta, si a incepe sa schimbi piese si sa arunci bani aiurea, cel mai bine iti recomand sa faci pentru inceput o diagnoza sa vezi de unde e problema.
Exista multe posibilitati care sa provoace aparitia limp-mode-ului cum ar fi debimetrul de aer, o conducta de vacum fisurata.
Totodata, exista posibilitatea sa ai probleme cu turbina si de aici sa apara aceasta problema.
Exista posibilitatea ca datorita mersului subturat sa existe depuneri, motiv pentru care poate intra limp-modeul, in cazul acesta scapi ducand turbina la curatat.
Sfatul meu e sa mergi la un mecanic cat mai repede pentru a prevenii eventualele stricaciuni.
Daca e turbina de vina, (axul turbinei are joc) si-ti pica in mers si nu stii ce sa faci strici tot motorul. In cazul in care pica turbina trebuie sa opresti motorul, deoarece o sa o ia pe ulei, din cheie nu vei putea, singura modalitate de a-l oprii e sa bagi in cea mai mare treapta si apesi frana.
Cauzele sunt multiple, debitmetru, egr, turbo, actuatoare. Du-te fa-i o diagnoza, spune tot ce nu functioneaza in parametri!