A doua variantă ar fi sonda lambda decalibrată, sau debitmetrul. Acestea se pot verifica oarecum, deconectandu-le. Dacă merge mașina mai bine fără ele, înseamnă că sunt defecte.
Am trecut peste ideea bujiilor și fiselor proaste, presupunând că e mașină îngrijită, și le-ai mai schimbat în ultimii 30. 000km.
Măsoară compresia, fă un test de debit al injectoarelor.
Presupun ca una dintre astea două va ieși foarte prost, iar de acolo pleci.
Posibil și asta. Mi-au zis mulți asta. Dar eu ma gândeam sa nu fie blocat sau spart vreun piston
Piston blocat ar insemna motor gripat/spart. Se pot bloca segmentii de piston, de la ulei prost.
Cu testul de compresie vezi daca ai probleme in motor, sau nu.
A doua variantă ar fi sonda lambda decalibrată, sau debitmetrul. Acestea se pot verifica oarecum, deconectandu-le. Dacă merge mașina mai bine fără ele, înseamnă că sunt defecte.
Am trecut peste ideea bujiilor și fiselor proaste, presupunând că e mașină îngrijită, și le-ai mai schimbat în ultimii 30. 000km.