La primul control al RAR-ului sa ti se confiste masina asa ai merita cu astfel de gandire! Diesel si sunet sport este la fel de placut ca si bradul fara conuri sau omul fara suflet!
Daca nemtii au pus difuzoare pe masinile diesel alea suparate pe la +60k de euro, daca exista ceva bun si legal oare nu-i costa mai putin decat ceva electronic?
Ce vrei sa faci tu este total ilegal si imbolnavesti lumea, si asa cazanul este cazan dar vrei sa scoata mai multe deseuri pe teava.
NU AI 3 catalizatoare e46 nu a avut si nu o sa aiba niciodata 3 catalizatoare, nici masinile euro 6 nu am decat 2 catalizatoare!, masina ta are 1 catalizator si 2 tobe.
Cand renunti la catalizator trebuie sa stii ca pe viitor poti ramane fara talon si placute!
Pe de alta parte ca sa-ti raspuns DA, traseul cu teava goala de un anumite profil iti va da un sunet pe care masinile pe benzina le au DOAR inlocuind toba finala, deci ce vrei tu sa faci din teava de 5 metri, eu fac la orice masina pe benzina doar dintr-o toba si raman si legal si am si norma euro, tu pierzi norma euro.
Si ce credeti voi ca gata iti faci bolid din masina batrana?
Nu tatut dieselul nu este facut sa sune bine, treci pe o benzinara si mai vb.
Deci da se poate face ce vrei tu sa faci dar te expui unui risc inutil si normal nu ar trebui sa mai poti trece ITP-ul, asta daca burtosii de la centrele de ITP nu ar fi toti spagarii!
Sper sa apreciezi nu ca m-am luat de tine sau te-am blamat ci faptul ca pierdut ceva timp sa scriu atat!
Ok,nu scot catalizatorul dar daca scot cele 2 tobe? Sau doar cea finala?
Din cate stiu eu la acest model cat si la alte dieseluri in general cam singura varianta pentru un sunet de acesta sportiv era nevoie de ceea ce ai spus tu adica teava goala de la serpisori catre evacuare.
Nu am idee ce a mai aparut nou pe piata intre timp in materie de tobe finale, deci nu stiu daca inlocuirea tobei finale si a celei mijlocii cu unele sport daca iti vor da sunetul pe care-l cauti.
Dar iti mai zic ceva sunt o multime de epave pe sosele e adevarat ca acestea sunt benzinare la care proprietarii le-au schimbat toba finala DAR ele nu suna sportiv ci huruie, gajaie si scoala mortii din morminte ACELEA nu este un sunet frumos si nici sportiv, de ce? pentru ca ei au optat pentru o toba oarecare universala si nu UNA DEDICATA care costa mult si se face in functie de motorizare de catre producatorul tobelor ex. borla, magnaflow, remus, sau nume mari precum Akrapovic (bine astea le pun bogatanii la bolizi ca ajung si la 10k euro o toba de asta )
Cel mai bine pentru. linistea ta mergi la un atelier de asta auto care se ocupa doar cu evacuari si cerele lor opinia :
-cum fac domnilor sa obtin un sunet sportiv fara sa renunt la catalizator, exista tobe dedicate pentru masina mea care chiar dau un sunet placut? dar ceva custom?
Ca eu poate privesc subiectiv treaba fiind un fan dedicat anti-diesel!
Indiferent daca vei obtine acel sunet nu te astepta sa sune ca masinile V8 sau ca cele turbo-benzina preparate.
Eu daca as avea diesel m-as bucura de el asa cum este cu consumul lui mai mic, de banii care as vrea sa-i bag in sunet as cauta sa inlocuiesc ce mai este de inlocuit la masina adica senzori defecti, eu stiu pe parte de revizie amortizoare, discuri, placute etc ce este nevoie.
Poti sa le ceri o parere avizata acestor baieti din Bucuresti care se pricep la tobe finale sport (custom), ei iti vor spune ce trebuie sa faci sa obtii sunet si mai ales cat te costa, sigur nu costa 200 de lei : https://www.service-auto-cde.ro/contact.php