Noi nu credem nimic, duo in service auto, vezi ăia ce spun si ce zic ei aia trebuie tu sa crezi si sa scoti banul sa o faci.
O sa o duc desigur, dar momentan am nevoie de masina si nu o pot duce si doar voiam sa aflu niste pareri sa stiu la ce sa ma astept.
Ar putea fi si de la gaz, in caz ca nu inchide, merge cu amestec prea bogat (gaz + benzina), si nu mai ajunge suficient aer pentru ardere. Am mai intalnit probleme de genul asta, nu le-am putut rezolva eu, dar am aflat de multe ori ca ar fi fost vorba de componentele care fac trecerea de la benzina la gaz. De exemplu, la un Opel cu CNG din fabrica, convertit la GPL, era un senzor de temperatura antigel cu doua cai, una ducea la ECU masinii, cealalta la calculatorul gazului. Partea ce ducea la ECU era ok, cea care ducea la GPL era intrerupta, iar din cauza asta, pornea direct pe gaz, greoi.
Bobina de inductie o scoatem din calcul, daca merge bine la cald. La fel si fisele. Bujiile ai spus ca s-au schimbat, puteau fi ele cauza.
As mai lua in calcul verificarea/reglajul tachetilor, la 1.4 mpi stiu ca sunt mecanici, iar pe GPL trebuie verificati mai des. Presupun ca 1.6 are aceiasi tacheti, dar se poate sa ma insel.
Daca ar exista o problema de amestec prea bogat, din cauza aerului insuficient, pe benzina s-ar manifesta mai urat, pentru ca incep sa se ude bujiile. Amestecul prea bogat pe gaz nu e la fel de evident.
BodenAlex întreabă: